Where nothing ever changed until one outsider changed everything

Datum: 2009-05-03 Klockslag: 18:56:08

Tittade på tv-tablån och såg att det gick ett OTH-avsnitt idag, så tryckte jag upp och råkade läsa, så nu avslöjades värsta stora grejen ur säsong 6. Fast det var något bra, så egentligen gjorde det inte så himla mycket. Kände vilket otroligt OTH-behov jag fick, så i veckan kanske det blir att börja se om hela serien? Maybe. :]



Det är nog den bästa serien jag någonsin sett tror jag, har aldrig varit så fast i något som jag var i den. (Det ska isåfall vara Twilight.) Det är så skönt med något som är så bra att man lever sig in så mycket att man glömmer bort sitt egna liv, sina egna bekymmer. Man har den där drömvärlden. Jag älskar det! När jag mådde som dåligast under mitt jobbiga år så var serien min räddning, jag fick andas ut och tänka på annat. När jag läste OTH:s tagline som är "Where nothing ever changed until one outsider changed everything" så rös jag till, så underbart & bra är det. Undra om jag inte har det första avsnittet på mitt USB-minne, blev riktigt sugen på att se det. Eller, jag kanske borde läsa lite körkortsteori istället. Ja, så får det bli.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback