Lite nytt i garderoben

Datum: 2009-05-04 Klockslag: 21:53:05



Har just klickat hem lite grejer från Gina Tricot efter många om & men. Men nu är det gjort. :]
Tänkte först beställa den blommiga klänningen också, men eftersom min ekonomi inte är den bästa så får den vänta tills senare isåfall. En t-shirt och leggings var verkligen behövligt, det är det inte gott om i min garderob.

Nej, jag ska upp 04:30 imorgon och jag måste tvätta håret ikväll så jag tror jag får dra mig nu. R hade blivit sjuk, men jag hoppas han känner sig tillräckligt bra för att komma imorgon, annars kommer det suga. :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback