Magnus & Annika

Datum: 2009-03-27 Klockslag: 23:45:06


Gud så glad jag blev när Magnus och Annika vann! :D Han var helt klart värd det, förstå att dansa sådär med en 150 kg's kropp. Inte dåligt! Har egentligen inte varit så himla insatt i programmet, bara sett något avsnitt då och då, men efter att ha varit där så har jag följt det. :] Hur gulligt var det förresten inte med hela Skönheten och odjuret grejen? Jag dog lite, Disney i mitt ♥

Har varit väldigt tyst här pga att jag haft annat för mig. Igår gick jag besök, vi åt popcorn och Ben & Jerrys och såg på någon dålig skräckis. Var mysigt iallafall. :] Så idag har jag inte gjort något alls, tittat på Let's Dance finalen bara, i stort sett. Funderar på att se The hills have eyes 00:10 på 4:an, är ju alltid något.. Om jag fortfarande är vaken då dvs.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback