ÄLSKADE LONDON

Datum: 2009-03-07 Klockslag: 22:58:08

Sitter just nu i Årsta hos Lars. Han håller på att blåsa upp en madrass till mig, jag kommer nog slockna ganska tidigt ikväll skulle jag tro.

FYFAN VILKEN BRA VECKA! Ja, allt har varit helt perfekt. Orkar dock inte berätta om allt nu, det får nog bli imorgon då jag ändå inte lär ha något för mig, förutom att gå på stan med Jossan en sväng. :]

Och vet ni vad? Man kan nog säga att jag övervunnit min flygrädsla, jag var 100% lugn idag när vi flög hem. :'D Är riktigt stolt över mig själv faktiskt.


London är verkligen världens underbaraste stad. ♥ Och just ja, konserten var awesome. Dock hade Anti-flag ställt in för att sångaren brutit nyckelbenet, men det gjorde inte mig så mycket. Sångaren i Rise Against kom in på scenen med en gitarr och spelade Hero of war, då dog jag lite. :') Nej, nog för ikväll. Skriver mer imorgon! Kanske kommer lite bilder då också.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback