Min fantasivärld

Datum: 2009-06-18 Klockslag: 14:42:20


Tror bestämt att jag ska ägna mig åt min fantasivärld idag - One tree hill!
Det var alldeles för länge sedan jag sist såg på det, så jag ska nog börja se om serien, fastän jag inte sett klart allt. Jag vet inte hur jag lyckas leva mig in i serier så bra, men med OTH verkligen skrattade och grät jag med dem. Har nog aldrig gillat en serie så mycket, nog det bästa jag någonsin sett. Det finns ett problem bara - jag saknar det första avsnittet. Får försöka hitta åt det på internet, hoppas det går bra bara.

Where nothing ever changed until one outsider changed everything.
Det får mig nästan att rysa, så mycket älskar jag serien och allt som har med den att göra. Känns ibland tungt att tänka att det faktiskt bara är det - en serie.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback