Vad ska man se på?

Datum: 2009-01-31 Klockslag: 12:19:40

Hade tänkt tillbringa kvällen i sängen/soffan framför tvn med popcorn, men så blev det lite problem.. Det är alldeles för många bra filmer ikväll. ;o

Så som i himmelen på SVT1 20:00
Edward Scissorhands på TV4+ 20:00
Wallander: Afrikanen på TV4+ 22:00
National treasure 2: hemligheternas bok på TV1000 20:00

Har sett alla utom NT, och när den gått på reklam har den verkat bra. Men jag  ä l s k a r  både Edward Scissorhands & Så som i himmelen. What to do liksom? ._. Så dåligt att de gick samtidigt.. Men det lutar nog mot Så som i himmelen ändå, den är så jäkla bra OCH rolig. Så om ni inte sett den; se den! :'D Vet inte hur många gånger jag sett den, men den tåls att se på en hel massa gånger, så bra är den.

Christoffer fixade även så jag fick Spotify för någon dag sedan, synd att mitt internet i Kfors är för segt för att det ska funka bara. :c Men här hemma funkar det hur bra som helst, och jag älskar det! Ligger just nu och lyssnar på The click five, uscha vad bra!<3 Älskar att hitta ny musik som man bara älskar. :'D Nej, nu ska jag gosa med Peny som legat i min säng hela morgonen. :)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback