Shane McCutcheon / Katherine Moenning

Datum: 2009-01-15 Klockslag: 18:17:19

Jag har svårt för att komma på någon snyggare som vandrar runt med två bröst på denna planet, än Shane i L Word. Hon är helt ofattbart snygg. Internet har ju inte velat funka, så då har jag roat mig med att se L Word istället, är nu inne på S2E5. Synd bara att det tar ca tusen år att ladda hem e5-7. ;_; Dumma, dumma jag som tog bort hela säsong 2 bara för att den var utan text, och tänkte att jag skulle ladda hem med swesub senare. MEN JAG VILL JU SE MER NU! :(

Känns även som om jag aldrig kommer få tag på nån jävla APU-plats, bara att fortsätta ringa imorgon och hoppas på ett ja. Nu är jag sjukt sugen på något gott. :( Har iallafall varit helt utan sötsaker sedan måndags, lite duktigt för att vara jag. Men jag börjar bli less på det nyttiga livet, det är sååå mycket tråkigare. Hur mysigt är det inte att sitta med glass/godis/chips och mysa ner sig framför tvn? Bläeh. På onsdag blir det iallafall tårta, hjärtkladdkaka (med 18 ljus på) och Ben & Jerrys!<3 Elina & Jossan kommer hit och fikar och firar lite med mig, så blir firande #2 hemma i Ramsele på lördag med familj & vänner. :] Ska bli helt underbart gott med smörgåstårta, jag längtar löjligt mycket. Nej, jag får gå och hämta mig en tallrik med smörgåsgurka. Så gottigt, mitt nya "godis". Haha! :D

GAAH! Då & då kommer det in snuskig röklukt i min lägenhet, jag gissar på att någon av mina cpgrannar röker och så kommer röken in genom någon av mina ventiler eller något. Lagomt irriterande då det är en så snuskig lukt. :x



kommentarer
Postat av: Mysan

Det finns fan ingen snyggare kvinna.

2009-01-16 @ 21:15:54
URL: http://slaazk.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback