"Pappa, vad är kärlek?"

Datum: 2009-01-18 Klockslag: 19:49:05

Ligger och tittar på Ice Age 2 i väntan på att Bones ska börja. Är så himla slut & trött så det är inte sant. Hur ska jag orka packa? .____. Imorgon är f.ö inte en dag att se fram emot, eller.. egentligen både och. Ska ta 05:15 bussen till Kramfors, gå på två lektioner, hem & sova lite, ta 12:45 bussen till Sollefteå där mamma möter upp mig. Vi ska gå på stan lite, typ kika efter några grejer till lägenheten. :) Sen åker vi på sjukhuset, och efter det så åker vi på City och äter grillspett. Nomnom!<3 Det ser jag fram emot, men vill inte på sjukhuset. :( Ska dit och titta om jag har Endometrios, eftersom jag har sån otrolig mensvärk & typ inget hjälper. Så ska jag väl även se till att få ännu starkare tabletter, vilket jag hoppas att de vill ge mig. Annars kommer utbrotts-Sara komma fram, haha. -_- Vägrar ha sådär ont något mer, de får fan ge mig några riktigt starka tabletter. Jag hoppas på att jag är sjukdomsfri, att ha Skolios räcker mer än väl. Är livrädd för att det är Endometrios jag ska ha, för då finns det större chans för att jag inte kan få barn. :( Nu fick jag lite ont i magen av att tänka den tanken. "Vid ofrivillig barnlöshet på grund av endometrios kan du ha möjlighet till provrörsbefruktning, IVF." Tack & lov för det iallafall!

Kevin är nog världens gulligaste unge. För ett tag sedan hade han frågat "Pappa, vad är kärlek?". Nog ett av det sötaste som någonsin kommit ur hans 4-åriga lilla mun! :'D (Är man inte barnintresserad eller så, så kan man nog sluta läsa nu. Men jag tänker uppdatera "Inga" lite. ;) Barnens storasyster som bor i USA alltså, för de som inte visste det.) Felicia däremot kan ju inte prata riktigt än, men hon har iallafall lite egna ord på saker. Till macka säger hon gapka, typ. Sedan så har hon egna ord på blöja och sådär också, men vad hon säger det vet jag inte riktigt. Längtar tills hon börjar prata på riktigt, kommer bli kul. :D

  

kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha, Inga xp

dom ar sa underbara!

bra att du uppdaterar mig,

& keep up the good work ;) haha.

gar alltid in och laser nar jag har tid :)

2009-01-20 @ 03:50:02



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback