Om min ekonomi bara vore lite bättre

Datum: 2009-01-04 Klockslag: 02:45:30

Nu blev det två inlägg väldigt tätt inpå varandra, men det skiter vi i. ;>
Har suttit och velat mellan en lock- och vågtång, och har nu kommit fram till att det blir en vågtång. :] Tänkte beställa en OBH Nordica Artist Wave Maker från Eleven.se, men då sa Lydia att de fanns på Ica här i Ramsele också. Mamma sa att jag kunde få en i för tidig födelsedagspresent, så att jag inte bara får pengar. Så då blir det nog till att köpa en sådan inom de närmsta dagarna. Sitter och funderar lite över vad man ska ha för kläder på lördag också, ja jag är sjukt pepp därför sitter jag och planerar så mycket. Blir nog till att använda vågtången då iallafall, så har jag lite idéer över vilka kläder det skulle kunna bli. :] Blir nog bara något enkelt, som en lång t-shirt/linne, mitt midjebälte och strumpbyxor/knästrumpor/leggings. Är i stort behov av pengar nu alltså, för jag behöver verkligen nytt löshår. Så ska önska mig pengar av syskonen i present, så jag får råd till det. Löshåret jag haft nu har jag använt i ca 5-6 månader, så ni kan ju bara tänka er hur det ser ut. Ska nog köpa REMY hår från Tradera denna gång, hittade ett som verkade rätt så bra, och billigt också. Så jag hoppas det kommer finnas mer sådant längre fram, efter den 21:a. När jag skaffat det, är jag nöjd tills jag åker till London.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback