Obsessed?

Datum: 2009-01-06 Klockslag: 17:46:38

Det enda jag tänkt på idag har i stort sätt varit Twilight & Edward Cullen. Såg på filmen två gånger efter varandra igårkväll/natt, den var så bra att jag bara var tvungen. Har även suttit och googlat bilder på honom hela dagen, lyssnat på musik från filmen osv. Och nu funderar jag på att se den igen, men är rädd att jag ska titta mig less på den om jag ska kolla såhär ofta. :c Haha, snacka om i-landsproblem! (Så är det ju ett plus att Cam Gigandet är med också, så het som han är!)

Har tittar runt lite efter böckerna också, men Om jag kunde drömma är ju nästan slutsåld överallt. Men jag lyckades hitta ett ställe där den inte var det, så ska beställa den, När jag hör din röst & Ljudet av ditt hjärta. Det får bli en födelsedagspresent, eftersom jag inte har några pengar själv. ;>

Ikväll börjar ju Top Model också, det ska bli roligt! :D Hoppas man får någon favorit på en gång nästan, brukar bli roligast då. Idag är sista dagen på lovet också, känns iallafall så eftersom jag ska åka tillbaka till Kramfors imorgon, vilket därför inte kommer kännas som en lovdag. Känns ganska värdelöst att jag bara träffat Elina och Dea TVÅ ynka gånger under dessa tre veckor. Men då har jag istället träffat Lydia m.fl mer istället, dock inte allt för mycket där heller men. :/

Nu ska jag nog kika lite youtube-videos och sådär, sedan kanske gå ut och gå lite med hundarna.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback