ANTM

Datum: 2009-01-07 Klockslag: 20:29:52


Jag måste nog påstå att jag hatar tjejer. Samma sak varje säsong, hur orkar som snacka skit om varandra så fort de vänder ryggen till? Tur att alla inte är så iallafall. Blir sjukt pissed på alla som gnäller & snackar skit om Isis, jag tycker det är starkt av henne att vara så ärlig och verkligen stå för vem hon är. Har inte riktigt fått någon favorit än, men jag gillar Marjorie (var det så?) för att hon är den där udda på något sätt. Så gillar jag Elina också, hon verkar riktigt vettig! :D Nej, nu börjar det igen. Ciao!

kommentarer
Postat av: elina

Vart asglad då jag såg att en hette elina, har alltid undrat hur amerikaner uttalar mitt namn :D

2009-01-07 @ 22:25:23
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback