Dags att spendera lite pengar

Datum: 2009-02-02 Klockslag: 16:13:19

Urgulliga Erika skickade en länk på en jacka som hon hittat och frågade vad jag tyckte om den, så jag ska troligtvis beställa den. :'D Inte i riktigt skinn, vilket var precis vad jag ville ha från början, och så kostade den bara 499:- vilket var helt perfekt! :D Ska tala med mamma när hon kommer hem, så beställer jag kanske både den & löshår ikväll. :] Funderar på att ta ur mitt löshår nu också, så att håret får vila i några dagar innan jag sätter i det nya. Isåfall blir det att köra på uppsatt hår i x antal dagar, haha.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback