Ovärd dag?

Datum: 2009-12-15 Klockslag: 09:28:42

Vaknade extra sent, när vi äntligen masat oss till skolan är det ingen svenska. Och på religionen ska jag tydligen göra prov om kristendomen, lycka till! Får lov att skolka, var inte alls beredd på att göra prov. Trodde det skulle bli efter lovet ju. >< Så jag har bara historia idag, prov där också.. vi får väl se hur det går, känner mig så oförberedd man bara kan. Men min hjärna brukar ju kunna snappa upp ganska mycket info utan att jag är medveten om det, så idag hoppas vi på hjärnan! Haha.
Nu ska jag titta om det kommit in något nytt & fint på Nelly. Titta men inte röra, ekonomin är inte på topp.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback