I believe in nothing but the beating of our hearts

Datum: 2009-12-15 Klockslag: 14:30:10

Sitter och lyssnar på 30 Seconds to mars senaste album This is war, love it! ♥
Tror Hurricane är min favorit än så länge, den som fastnat mest.

Får nog lov att ändra mig angående att jag inte har råd att shoppa (eller, det har jag egentligen inte) men jag funderar ändå på att beställa några tröjor & ett bälte från Nelly. Så ska jag nog försöka hitta ett par snygga jeans och en kavaj när jag åker till Sundsvall och julhandlar, för det har stått på listan över "saker jag vill ha" alldeles för länge nu.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback