HOME

Datum: 2009-08-10 Klockslag: 13:46:42

Sitter och kikar på H&M's hemsida, men inte på kläder, utan på saker till lägenheten. :) Har hittat lite olika grejer jag vill köpa, men vissa saker som fanns i katalogen fanns inte på hemsidan. Hm? Jaja, inget att göra åt. Är hemma på "långrast" mellan hockeyskolejobb & riktigt jobb. Ska jobba åt mamma från 17-21 idag, och jobba igen lite av det hon jobbat åt mig i sommar när jag velat vara ledig. :) Men först ska jag gå med brudarna och äta skolans underbara mat! Köttgryta med ris, mumma! Så synd att man inte förstog hur bra maten var medans man gick här på skolan i Ramsele. Kan inte tänka mig att någon annan skola har så god mat så som dom har här. ♥ Ådalsskolans mat är iallafall råttgift i jämförelse. Fast det är det nästan även om man inte jämför med något också, så himla äckligt och oätbart. :c 
Men nu ska jag lägga mig med körkortsboken en stund & sedan vila lite innan det blir mera jobb.



Ska iallafall beställa det där påslakansetet med det där underbart söta kuddfodralet till! ♥ '
Fick jag välja skulle jag ta det rosa överkastet också, men är man snål så är man! Men å andra sidan, hur ofta brukar jag  orka/ha tid att bädda sängen?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback