Åkte en sväng till Sollefteå med mamma

Datum: 2009-08-21 Klockslag: 10:33:23

Åkte dit igår för att handla lite. Kom hem med en lite kläder och en jättefin byrå till lägnenheten! :D Supernöjd med allting. Gick dock lite mycket pengar då byrån kostade 1349:- och jag köpte både kläder åt mig själv och presenter till syskonbarnen! Hör en ny Linkin Park låt på ztv, måste springa! Haha

Sådär, New devine(?) hette låten.


Sådär ser bryån ut. :) Den kommer passa perfekt i min lägenhet, och äntligen kommer jag ha lite förvaring. Nu ska jag äta en Big One bit och sedan kommer mamma och hämtar mig så jag ska hjälpa henne vara barnvakt. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback