IKEA

Datum: 2009-04-05 Klockslag: 15:38:16


Ett litet snabbt & slarvigt ihopplock på lite olika grejer jag skulle vilja ha från IKEA till min lägenhet. Blommorna var inte dom snyggaste, men jag valde såklart dom som klarar sig bäst utan vatten länge osv. Och den stora, svarta saken är en matta. :] Bordet & hyllan ska nog införskaffas iallafall. Jag håller mig till svarta och silvriga saker, vilket är färgerna som redan finns i min lägenhet nu. Plus lite brun/beiga färger, men det är inte på möbler. Skulle så gärna vilja ha en ny soffa också, men med schäslong såklart! Men, pengar.. :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback