Den där Katrin Zytomierska

Datum: 2009-04-14 Klockslag: 20:35:21

Hur omogen och dum i huvudet får man egentligen bli? Jag har ogillat henne ända sedan hon började snacka en hel jävla massa skit om Blondinbella. Att hon även stog i Vakna med the voice och sa att Morgan i Let's Dance var världens jävla diva när kamerorna var avstängda, och att hon hade säkra källor på det, gjorde mig också väldigt irriterad. Det var inte alls så jag upplevde honom, han var trevlig och inte alls någon jäkla diva. Men åter till Katrin och Bella. Hur mogen är man om man som 31:åring går på en 18:åring och börjar tjafsa och snacka en hel jävla massa skit? Förstår inte heller varför ALLA ska klaga på Bella när det gäller bloggvärlden. Varför inte Kenza, Kissie eller någon annan? Bella är väl den som är mest lyckad, som har ett eget företag och fortfarande tänker mycket på utbildning fast hon tjänar rikligt med pengar. Nej, jag tycker verkligen inte om Katrin, usch! Om man måste ljuga om andra för att orka med sitt eget liv så är det fan illa alltså. Bra att Bella tänker gå vidare med det iallafall, eftersom det faktiskt är förtal.

Läste igenom lite av kommentarerna till hennes inlägg (länken) och hittade en riktigt bra:
" Hade det inte varit straffbart skulle jag vilja skära av dina blygdläppar, fräsa dom lite i en fin olivolja, kanske pressa lite vitlök. Sen servera dem till dig på några fina bitar crostini.

Nu är det ju straffbart och jag skulle inte ens tänka tanken. Jag skulle aldrig göra något sådant."


Så, nu har jag fått avreagera mig lite. Har ganska nyligt kommit hem från en långpromenad med hundarna. :] Vi såg 5-6 rådjur, jag blir alltid sådär löjligt glad när jag ser sådana djur. Det påminner mig om hur mycket jag älskar Norrland. ♥ När mamma slutat jobba ska vi åka och köpa chips & dipp, mumma! Nu ska jag fortsätta titta på Navy CIS.

kommentarer
Postat av: petra

Frågan är ju vem som ljuger mest.

Bella är ju inte så noga med sanningen hon heller.

Jag tycker det är lite som pest eller kolera.

Katrin är en klumpig och rätt elak person. Men hon är väldigt ärlig i den meningen att hon inte bryr sig uppåt eller neråt vem hon sårar. Bella är mer beräknande i sin ärlighet. Slickar uppåt och drar sig inte för att slå neråt. Mer taktisk och beräknande.

Så att välja mellan en rak ångvält som kör över allt i sin väg eller en taktisk, lite bakslug smilfink är inte lätt..

2009-04-16 @ 09:20:52



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback