AVUNDSJUKA PÅ HÖG NIVÅ

Datum: 2008-09-10 Klockslag: 22:12:14

Har suttit och googlat bilder på Tyra Banks, och kan man bli annat än avundsjuk? Hon är ju så otroligt snygg. Man känner sig alltid aningen värdelös och ful, och samt lite.. hur ska jag säga? Man känner sig besviken över sig själv för att man inte äter nyttigare och tränar mer osv. Det är vad jag känner iallafall. Jag kan ju inte annat än önska att jag också var så snygg..

Har haft foto hela dagen idag, var först i mörkrummet och framkallade film. Sedan efter lunch skjutsade Maria (fotoläraren) oss till en kyrkogård, där vi skulle fota bilder till en serie som sedan ska sättas upp. Vi skulle välja tema och sådär, så sedan om två veckor ska vi välja ut tre bilder till serien och bearbeta. Jag valde att fota närbilder och detaljer, vilket är det jag i stort sätt tycker är allra roligast. Sedan blev det tal om var APU, så vi fick sitta och leta efter lite platser. APU:n är vecka 42&43, så jag kommer nog vara här omkring vecka 42 och sedan vecka 43 ska jag försöka fixa en plats i Stockholm. :)

BLIR JÄVLIGT IRRITERAD PÅ ATT DET VÄGRAR FUNKA ATT LÄGGA IN BILDER!
Så nu fortsätter jag och tittar på So you think you can dance (som jag kan sitta uppe och se utan att känna att jag får för lite sömn, eftersom jag inte börjar förrens 12:55 både imorgon och på fredag.) A W E S O M E ! :D

Så suger det att jag känner mig sjuk också. :(

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback