SCARY MOVIES

Datum: 2008-10-30 Klockslag: 13:27:45

Sitter just nu och laddar hem en hel massa skräckisar! :D Ska se någon/några med Elina och Dea ikväll, sedan blir det nog någon på halloween också. :)

De jag laddar hem just nu är;

*The Mist
*Mirrors
*Aparecidos
*The midnight meat train
*The babys room
*White noise
*White noise 2: The light
*The girl next door
*Identity

Sedan så har jag ju The strangers som jag inte sett ännu, är riktigt sugen på att se den. Kanske blir det den ikväll? Får la se. :D Jag fick för övrigt världens sämsta uppvaknande imorse. Mamma kom in och berättade att hon läst om magnetröntgen i vår läkarbok, och sa att det tog ca 1 h att göra en magnetröntgen. Jag kommer avlida. :( Som tur är stog det även att man kunde få lugnande medel om man hade anlag för cellskräck, så lugnande blir det! Man får ju iallafall ligga och lyssna på musik, annars hade jag stenvägrat att göra den. Så musik och lugnande borde väl räcka för att få mig att palla med det. Tycker dock att det känns helt omöjligt att ligga blixtstilla i en hel timme, men men..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback