PAAARTY

Datum: 2008-10-26 Klockslag: 15:11:01

Åkte till Sollefteå igår ändå, vilket jag är väldigt glad att jag gjorde. ;> Lydias mamma skjutsade dit oss vid 16:00 och när vi kom fram så åkte vi till Sara och började fixa oss och sådär. Vi hade planerat att dra vidare på någon fest, men eftersom det verkade vara dåligt med fester så fixade vi vår egen i Saras lägenhet. :D Först kom typ.. Jeppe, Anton, Johannes, Koffe m.fl. Det var en helt allmänt rolig kväll. :D Sedan kom det ännu mer folk, och då.. tyckte jag det spårade ur lite och blev booooring. -_- Jag är snäll.<3 Sedan drog vi ner på stan och åt på 64:an. Att äta hamburgare på fyllan är det bästa som finns typ, söligt och gott. :D Ja, sedan gick vi upp till Sara igen, bara jag, hon, Erika, Lydia och Johannes. Sen drog han hem, och runt 00:30 eller något så drog jag och Erika hem till henne och la oss och pratade ett bra tag innan vi somnade. :) Riktigt trevlig kväll, trots att den tog slut så tidigt. Tack för sällskapet snyggingar.<3







kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback