L WORD

Datum: 2008-10-14 Klockslag: 21:14:33


Ligger och tittar på L word, har börjat se om från allra första avsnittet. Ska nog titta på ett avsnitt till och sedan sova, förstår inte att hur mycket jag än sover så är jag ändå olidligt trött.

Så måste jag ju bara säga att Shane i L word verkligen är typ.. ja, världens snyggaste tjej vill jag nog nästan påstå. Så grymt jäkla snygg alltså! Plus att hon är som så.. ja, charmig.

Nej, men nu ska jag ta och ringa mamma innan jag fortsätter titta. Ska upp klockan 07:00 imorgon, fyfan. -_- Jobbigt! Men sedan på kvällen blir det Björn, Måns, Soran och Özz igen! :'DD Grymt kul. Men en sak suger, Dea skiter i det och kommer inte. :C Men iallafall, så då imorgon blir det lite mer detaljer åså. Nej, nu ska jag och mitt onda huvud försöka somna. (Huvudvärk, inte ond som.. ja, ni vet ond liksom.)

Gnight!

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Ja det är verkligen synd det där med dialekter. :/ Vad har du för dialekt då? :) Hehe. Precis. Alla dialekter kan vara lite svåra att förstå. Men skånskan är extra utsatt känns det som. ;p Haha.

2008-10-17 @ 18:03:21
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback