PRIEURÉ DE SION

Datum: 2008-11-23 Klockslag: 21:26:25

Sitter och tittar på Da Vinci koden som går på 3:an just nu. Som för övrigt är en av de mest fascinerande filmerna jag sett, helt otrolig! Jag vill påstå att Dan Brown måste vara lite av ett geni. Efter att jag varit och sett den på bio var jag helt nollställd i huvudet, samtidigt som jag hade tusen olika tankar. Slutet av filmen är så himla mäktigt,ojoj! Men iallafall så började jag googla och till min besvikelse fick jag se att Prieuré de Sion tydligen aldrig funnits. :( (Du kan även läsa om det här på "Romanens vetenskaplighet och fiktivitet".) Snacka om att bli besviken! Ah, oavsett så vill jag fortsätta tro att det faktiskt finns en grupp människor som Prieuré de Sion någonstans där ute.

Bytte körlektion med Elina också, så hon tar min lektion imorgon och jag tar hennes på tisdag. Så jag får väl tvinga mig upp imorgonbitti och höra av min till min körskolelärare och tala om att vi bytt. Men nu ska jag fortsätta titta på filmen.

kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Hahah nä men så äre väl med alla :)

2008-11-23 @ 23:10:05
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

ÅÅÅ DaVinci-koden är en av mina absoluta favoritfilmer! Kan knappt hålla mig till Angels & Demons kommer. ^^,

2008-11-28 @ 15:10:13
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback