MTV EUROPEAN MUSIC AWARDS 2008

Datum: 2008-11-06 Klockslag: 21:29:30

Uppdat.

Är väldigt besviken att varken Linkin Park eller Jonas Brothers vann. :( Blev dock glad att Britney vann, det är hon verkligen värd efter all onödig skit hon fått. Och Katy Perry var ju helt awesome. Så gullig/snygg osv. i alla sina klänningar, särskilt Obama- och cirkusklänningarna. The Killers uppträdande var grymt tyckte jag, var helt lost i bakgrunden med allt som rörde sig osv. :D

Ah, det var väl i stort sätt vad jag tyckte om EMA i år. ;>


Okej, jag kan för det första INTE FÖRSTÅ att Tokio Hotel vann HEADLINER. Och när han som sjunger, Bill eller vad-han-nu-heter öppnade käften så ville jag nästan sjunka genom soffan och sedan jorden. Kan inte sätta fingret på vad det var, men av någon anledning lät han typ helt retarded. Jag gillar inte när folk gnäller på musiken som jag lyssnar på, men alla kan ju inte ha samma smak. Det var någorlunda bra att Linkin Park kom 2:a iallafall, även om jag önskat att de vunnit istället för dedär *********. Tyckte iallafall att Pink var värd att vinna MOST ADDICTIVE TRACK, hon är så cool. :D Och låten är ju dessutom väldigt bra också. Men nu måste jag hänga med i programmet. Återkommer senare.

kommentarer
Postat av: Elza

JONAS BROTHERS VAR JU VÄRD O VINNA! <3 Men nästa år ska vi rösta som satan så dom vinner ! :)

2008-11-07 @ 13:12:31



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback