MONROE ELLER EINSTEIN?

Datum: 2008-11-07 Klockslag: 20:52:50

Fick en liten besatthet av The Used nu ikväll, sådär som man får ibland. Så nu sitter jag och lyssnar på dem, kollar youtube videos med dem, läser blogg osv. Tänkte gå och ta en varm dusch och sedan leta åt någon ytterligare tablett att trycka i mig för den här jävla mensvärken som inget hjälper mot. Men först tänkte jag bara visa en grej jag hittade. ;>

G å  u n g e f ä r  4 - 5  m e t e r  b o r t  f r å n  d a t o r n , 
t i t t a  p å  b i l d e n  &  s e  v a d  s o m  h ä n d e r.

[Bilden är tagen från http://bertquinnjephdan.blogspot.com/]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback