MIN NYA LÄGENHET

Datum: 2008-11-22 Klockslag: 18:46:00

Jag tog några bilder på lägenheten i veckan, men ni får bara se dessa för de andra bilderna var inte rättvisa. Så bilder på resten av lägenheten kommer senare. :]



Har just suttit och tittat på Trigger, en film om Alise, hennes morfar och en häst. Ungefär. Iallafall så tyckte jag att den var jättebra, om som den lilla djurnörden jag är så började jag gråta i slutet av filmen.

På tal om djur, hur sjuka i huvudet är folk egentligen?! Blir så jäkla förbannad, hur kan det komma sig att det är l a g l i g t ? Då tycker jag att våldtäkt och pedofili ska vara lagligt också, för det är fan samma sak!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback