INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR

Datum: 2008-11-27 Klockslag: 22:20:42

HAR DU SETT DETTA MÅSTE DU KOPIERA TEXTEN, SÄTTA IN EN BILD PÅ DIG SJÄLV OCH SVARA PÅ FRÅGORNA. VÅGAR DU VERKLIGEN SVARA ÄRLIGT?



Ditt namn? Sara Johanna Elisabeth Höglund
Födelseår? 1991
Hur lång är du? 163.5
Spelar du något instrument? Kan spela ytterst lite av både piano, gitarr och trummor sedan jag hade musik förra året, tror dock att jag glömt det mesta. Men ska lära mig spela gitarr på riktigt senare, sådetså!
Är du hungrig? Njae, varken hungrig eller mätt.
Vart befinner du dig just nu? Hemma i vårt älskade hus i Ramsele.
Biter du på naglarna? Sometimes, händer dock väldigt sällan nuförtiden.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Ehm, typ vit & rosa.
Har du några husdjur? 4 katter och 2 hundar. :*
Är du singel? Jao.
Vem är snyggast? Emily, typ.
Vem vet mest om dig? Vet inte riktigt, faktiskt.
Vad vill du ha just nu? Jullov och pengar skulle sitta fint.
Rädd för? Alldeles för mycket. Men några saker är; döden, hissar, ensamhet och sjukdomar typ.
Har du körkort? Not yet!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag vet inte riktigt.
Sjunger du? Ja, tyvärr med tanke på min sångröst. :D
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Nae.
Din hårfärg? Blondt med möööörkbruna slingor.
Grönan eller Liseberg? Jag vet faktiskt inte, Liseberg höll ju på att ta död på mig.. .___. (Jag dog nästan av rädsla när jag åkte Balder, kunde inte ens skrika för att jag bara blundade och koncentrerade mig på att överleva. Skulle inte ens åka den för pengar igen, nono!)
Vad sover du i? Trosor och t-shirt/linne oftast.
Favoritdryck? Just nu måste jag ju säga julmust. :*
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hallå?"
Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" oftast.
Sover du ensam inatt? Njae, antagligen med Chester. :'D
Vad gjorde du kl 08 imorse? Vaknade av väckaren på mobilen och somnade sedan om.
Vad gjorde du för 15 min sen? Snokade på bdb.
Vad var det senaste någon sa till dig? Jag minns inte.
Druckit idag? Julmust! :D
Vad är det för väder hos dig nu? Snö.<3
Godaste glassmaken? Saltlakrits, mumma.
Drömmer du mardrömmar? Går lite i perioder, har sluppit det lite nu på slutet. Det tackar vi för!
Vad ser du om du tittar till höger? En hög med kläder i soffan. Hah!
Favoritgodis? Vet faktiskt inte.
Längtar du mest efter just nu? Att ha familjen samlad på julafton. :'D Och London såklart!
Vad väntar dig om 10 år? Jag hoppas att jag har en fin liten familj, typ 3 barn, bor i ett fint hus och är lycklig!
Saknar du någon nu? Ja.
Snus eller cigaretter? Inget.
Vill du ha barn? Behöver jag ens svara på det? Haha! Finns inget jag helldre vill! :'D
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, ska bli skönt att bli 18! :D Värdelöst att det är en onsdag bara.
Är du snäll? Oftast, fast folk tolkar mitt humör på olika sätt, och har svårt att veta om jag är glad eller bitter typ. Hah, hemsk jag låter. :D Men det är jag inte om man känner mig!
Är du blyg? Ibland.
Tycker du att du har fin dialekt? Fin är nog inte rätt ord, men jag är damn proud of it. :'D
Har du spytt i någons knä? Haha nej.
Tycker du om fester? Ja!
Är du modig? Njae, jag är nog en liten fegis.
Har du använt någon hårprodukt idag? Ja, hårspray.
Har du bråkat med någon idag? Haha, Sofia as usual. ;)
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Förstår egentligen inte varför det inte kan vara 18, men 20 är väl helt okej för min del.
Är du sugen på något nu? Ah, grillspett från City. *dreggel*
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja, det är det enda bra! (Orka bada i bassänger med massa folk som kan kolla på en ._.)
Vem får en kram? Mami!
Vem får en puss? Chester. :'D
Brukar du läsa horoskop? När vi har aftonbladet är det typ det enda jag läser.
Sprit, cider, vin eller öl? Cider och sprit. Jag kommer a l d r i g bli en öldrickare, usch och fy!
Kan du baka bullar? Med hjälp av mamma, jag kan inte ens typ ta i mjöl för jag ryser och blir äcklad så. :D Hah!
Bläck eller blyerts? Bläck.
Katt eller råtta? Katt.
Hund eller katt? Katt.
Vad såg du senast på tv? Criminal Minds.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback