HUR SJUK FÅR MAN BLI

Datum: 2008-11-28 Klockslag: 14:46:34


Var inne på tankafett.com och letade efter något att ladda hem och titta på för att slippa ha så himla tråkigt. Så hittade jag detta. Seriöst, vad är det för fel på folk?! Hur kan man vara så jävla respektlös att man gör så på en begravning?! Gud vad arg jag blir. Och att det år 2008 fortfarande inte är helt accepterat att vara homosexuell känns som ett skämt. Sure, de kan ha sin tro om att man absolut inte får vara homosexuell osv, men vad fan har de med att göra om någon annan är det? Lev ert eget sunkiga liv förfan. USCH VAD ARG JAG BLIR! Ska nog ladda hem den och kika vad det är för idiotiska människor, kommer nog ett väldigt hatiskt inlägg efter att jag sett den.

"Brittisk dokumentär från 2007. Den prisbelönte journalisten Louis Theroux
reser till USA för att möta dem som kallas "Amerikas mest hatade familj".
Familjen Phelps, som består av 71 medlemmar, har bildat en egen kyrka
i den rika förorten Topeka i Kansas. De missionerar genom att demonstrera,
bland annat på soldaters begravningar, med plakat och slagord som "Tack
Gud för döda soldater" och "Bögar dör - Gud skrattar". De anser att de
gör världen en tjänst genom att berätta att man hamnar i helvetet om man
inte följer Guds ord."

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Man kan ju undra om vi lever på 1800-talet eller ngt. :s

2008-11-28 @ 15:10:47
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback