HÖSTENS TJEJTEST

Datum: 2008-11-22 Klockslag: 12:49:02

Ditt beteende
Elak eller snäll : Både och, men oftast snäll.
Tystlåten eller högljudd : Jag är väldigt högljudd.
Tjaffs eller slåss och sen är det över : prata låter som en bättre idé.
Mysperson eller festperson : Både och, men mest mysperson.

Kärlek
Är du singel nu : Ja.
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande : Ja.
Hur länge va du och din senaste flickvän / pojkvän tillsammans : Ungefär 8 månader tror jag det var.
Hur stor var ålders-skillnanden på dig och din flickvän / pojkvän: 2 år.
Har du någon gång varit otrogen : Nej.

Sexliv
Är du oskuld : Nej.
Är någon du haft sex med ful : -
Har du haft sex i någon kompis hem : Nej.
Har du tackat nej till sex : Ja.
Vad tycker du om våldtäkter : Tragiskt och idiotiskt.

Utseende

Vad har du för hårfärg : Blondt med brunsvarta slingor.
Vad har du för ögonfärg : Ljusblå.
Hur lång är du : 163.5
Vad har du för skostorlek : 36-37
Vad har du för BHstorlek : 75E
Är du nöjd med din kropp : Verkligen inte.
Är du nöjd med dina bröst : Njäe..
Är du nöjd med din längd : Den är helt okej.
Har du några piercingar : Nej.
Har du någon tatuering : Inte än.

Om killar, för eller mot
Killar som jämt går i mysbyxor: Absolut inte för.
Killar med tatueringar : Absolut för. ^-^
Killar med långt hår: Beror på.
Killar med smink : Nae.
Killar med piercingar: Mja.
Killar som slåss : Onödigt.
Killar som är emo : -
Killar som är punkare : Njäe.
Killar som idrottar : Helt okej.

Nej, usch vad jag har blivit förkyld, igen. :( Känner mig helt slö, kallsvettig och tung i huvudet. Ska titta vad det är på tvn och sedan gå och lägga mig och hoppas på att bli bättre tills ikväll.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback