DAMNEDBYABURIED @ YOUTUBE

Datum: 2008-11-07 Klockslag: 17:51:41

Har äntligen tagit mig orken att fixa en egen youtube. ;> Har dock bara lagt in fyra videos än så länge, men fler blir det.



Efter att ha lagt in denna blev jag väldigt nostalgisk och började tänka på båda The Used konserterna jag varit på.<3 U n d e r b a r t ! Jag kan varken förstå eller förklara känslan jag får av att tänka på att jag verkligen sett & hört dem, a t t   J e p h a (basisten i The Used) k o m   f r a m   t i l l   o s s   p å   M c   D o n a l d s   i   L o n d o n   o c h   t a c k a d e   o s s   f ö r   a t t   v i   v a r i t   p å   k o n s e r t e n. Det var HAN som kom fram till oss, och innan han kommit in så vinkade han till oss när han gick förbi fönstret vi satt vid. Jag glömmer aldrig när jag tittade ut och såg honom, och nästa gång jag tittade ut så vinkade han. Ingen av oss fattade någonting och efter en stund typ skrek vi "DET VAR JU JERPHA!" eller något sådant, nog det bästa som hänt mig. Och när han sedan kom in på donken och var påväg ut därifrån igen så stannade han vid vårt bord och talade med oss, det var verkligen ett sådant tillfälle då man verkligen är ordlös. Vi bara satt där och bredflinade och ja.. Ett leende har nog sällan sagt så mycket som det gjorde då. Så grejen är, hur visste han att vi varit på konserten? Och varför valde han just oss? Vi var inte de enda som varit på konserten som satt där direkt. Åh, han kommer aldrig kunna förstå hur lycklig han gjorde oss den kvällen. Jag satt där svimfärdig, men efter det där så blev allt så underbart och jag kände mig lyckligast i hela världen. Underbara människa!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback