APPEAL TO REASON

Datum: 2008-11-24 Klockslag: 00:19:17

Om du kanske känner att du är less på din uttjatade musik kan jag tipsa er om att ladda hem Rise Against's nya album Appeal to reason. Dea sa åt mig att lyssna på Hero of war och verkligen lyssna på texten, gör det du med! (Det finns även lyrics där.) Fyfan så hemsk den var. :(

Vet ni vad det bästa är? Att när vi åker till London i mars så ska vi ju gå på en Rise Against konsert. Åh, känns att det var för länge sedan man sist var på en konsert nu. Kinda miss it, konstigt nog. Med det menar jag att en konsert trots allt innebär ganska mycket smärta och irritation. Plus att det oftast är kallt och hemskt att sitta och köa en hel dag osv. Men det blir inget sådant denna gång, det sparar vi till The Used konserter. Eller vad säger ni Elina & Dea? ;]

Men nu ska jag ta med mig datorn till sängen och titta på The Simpsons eller Prison Break, kände bara att jag var tvungen att tipsa om albumet som sagt.
 
G o d n a t t  s ö t n o s a r !


kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

SV; Jooo prova! Men du måste se det från början. ;) Jag var också lite tveksam till den serien innan, men nu är jag besatt. >_<

2008-11-24 @ 05:16:37
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: didrik

KOLLA JAG KOMMENTERAR :'D

2008-11-24 @ 19:18:17
URL: http://likeraininspace.blogspot.com



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback