16:20

Datum: 2008-11-23 Klockslag: 16:23:10


Jag och Erika satt och hade en liten diskussion om serier på MSN, vi båda börjar närma oss slutet av One Tree Hill. Och Prison Break börjar ju gå mot sitt slut också.. Inte roligt alls. :( Det är nog de två bästa serierna som någonsin gjorts enligt mig. Så kom igen, ge mig förslag på nya bra serier nu! :D

Nu ringde nån just hit, någon ur en av mammas bästa kompisar familj har tydligen åkt in på sjukhuset eller dött.. Mitt hjärta stannade lite innan jag fick en aning om vem det handlade om.

Pappa kom just in och berättade vad det handlade om. Mammas kompis har fått lungcancer som spridit sig till en hel massa olika ställen, det såg tydligen inte så bra ut. Så nu kommer väl mamma bryta ihop. :( Hon hade inte ens rökt i hela sitt liv. Fyfan vad världen är orättvis ibland.

kommentarer
Postat av: Jossan

Men Desperate Housewives!

2008-11-23 @ 21:04:14
Postat av: P U S S Y D O L L

DH! :D

2008-11-23 @ 21:14:41
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback