00:18

Datum: 2008-11-23 Klockslag: 00:18:57


För någon kväll sedan när jag satt och tänkte, så för första gången tänkte jag att jag måste släppa dig, på riktigt. Jag vet inte om jag kan det, men jag hoppas att det en dag inte kommer betyda något när jag tänker på dig.

Jag är lite lost i Britney's nya album som jag laddade hem ikväll, ujuj vad bra det var! Out from under, Shattered glass och Unusual you är nog mina favoriter. :D

Sitter just nu och gluttar på Lida som går på 6:an, funderar på om jag ska fortsätta se den, se ett Prison Break avsnitt eller lägga mig och sova.. Svårt val, hah.

Och jag upptäckte just att jag har 666 låtar på iTunes, måste jag genast göra något åt! .___. Ah, jag är lite fjantig när det gäller sådant.

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Samma här! :@ Morr! Hehe. Men det är väl bara till att bita i det sura äpplet. >_<

Ajdå, du får krya på dig sötis! :]

2008-11-23 @ 09:13:37
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback