WEST COAST RIOT

Datum: 2008-06-23 Klockslag: 14:16:38



  • NOFX (US)
  • Bad Religion (US)
  • Millencolin (S)
  • Flogging Molly (US)
  • Lagwagon (US)
  • The Used (US)
  • Tiger Army (US)
  • Moderat Likvidation (S)
  • De Lyckliga Kompisarna (S)
  • Comeback Kid (CAN)
  • No Fun At All (S)
  • Randy (S)
  • Neverstore (S)
  • Sista Sekunden (S)
  • The High Hats (S)
  • Tysta Mari (S)
  • Splitside (S)
  • Ticking Bombs (S)
  • Attitydproblem (S)
  • The Brother Grim Side Show (US)
  • The Junkyard.se Mobile Jump Ramp (S)

    Det är bara tre ynka dagar kvar nu tills jag äntligen får se världens mest underbara band igen! Inget, och då menar jag verkligen ingen band eller någon musik kan få mig att känna så som dem och deras musik. Bara tanken på att de finns, att jag har sett dem och ska se dem igen har gjort mig tårögd ett x antal gånger.

  • kommentarer



    » Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
    » Elaka kommentarer publiceras ej.

    Namn:
    Kom ihåg mig? :)

    E-postadress: (visas endast för mig)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback