U t s p a r k

Datum: 2008-06-14 Klockslag: 21:04:12

Gårdagen blev väl.. sådär. Hade önskat att vissa saker skulle vara lite annorlunda, men kvällen dög iallafall. :) Började med att jag och Sulle gick och festade med Lydia och Erika m.fl, sedan drog vi ner på stan. Var så s a t a n s kallt bara, höll typ på att frysa ihjäl. Ja, det hände väl inget speciellt under kvällen direkt. Så runt.. 02:00 nångång drog jag och Sulle oss hemåt. Jag var överlycklig över att få komma in i värmen och ta av mig skorna. Hade ju de nya skorna för första gången, så mina fötter blev aningen mörbultade. Har skavsår på båda hälar, ena lilltån liknar mer en köttslamsa än en tå nästan.. och ja, på alla tår har jag typ asont. Vaknade en hel massa inatt och låg vaken och mådde illa som en gris, och mådde inte bättre när dom kom och hämtade mig imorse för att åka till Kramfors heller. Stapplade ut till vägen med mina stackars fötter, sedan så var jag halvdöd i ca 1 timme innan jag äntligen kunde börja städa. Spelar fan ingen roll hur mycket jag dricker, lyckas alltid bli bakis ändå. Kan ju säga att efter att ha städat lägenheten så vill jag nog aldrig mer städa. Usch! Så svängade vi in i stan och åt på City också, jag åt grillspett! :D mums. Kan ju passa på att berätta att jag gick omkring i Sollefteå i rosa kittytofflor eftersom mina fötter gör så ont, så kan jag inte ha något annat på mig.

Blev inte stadsfesten ikväll heller, orkade helt enkelt inte efter gårdagen. Hade varit roligt, men.. Nej, jag orkade verkligen inte. Hade verkligen velat se BWO också, men det kommer väl fler gånger.
Och, jag orkar verkligen inte börja jobba på måndag. :(

Så kan jag ju passa på att säga att det är lite roligt hur du orkar hålla på. Haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback