Tur i oturen

Datum: 2008-06-22 Klockslag: 02:22:04

Orkar inte rabbla upp allt om kvällen, ska bara säga att vi hade VÄRLDENS jävla tur på hemvägen. Anna har ju bara haft sitt körkort i ca 1-2 veckor och så hade hon glömt det hemme också, så åker vi fyra i baksätet och jag i Lydias knä i framsätet. Och vad händer inte? Jo, vi blir stannade av polisen. Han blev jävligt sur för att Anna inte hade körkortet, så fick hon blåsa och sedan var det inget mer med det. Snacka om t u r alltså! Hade ju åkt på minst 3000 i böter om han sett hur många vi var, och kanske hade Annas körkort rykt också?

Så kan jag ju bara påpeka hur otroligt mycket jag hatar poliser. Nu ska jag göra något att äta och sedan sova!

kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hej och godkväll/natt!

Haft en trevlig midsommar/helg? =)



Ps. Du får gärna kolla mina tävlingar :)

2008-06-22 @ 02:29:50
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: malin

Det va väldigt tur.. haha

2008-06-22 @ 02:30:21
URL: http://attitydtjej.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback