The holy grail

Datum: 2008-06-18 Klockslag: 19:10:07

Har just sett Da Vinci koden, såg den dock inte ända från början. Filmen är så otroligt.. mäktig, särskilt på slutet när Langdon upptäcker var Maria Magdalena ligger, såå bra! :D

Har varit en otroligt jobbig dag idag också, fötterna värker så det är inte sant! Imorgon ska vi gå ner på Svar och äta lunchbuffé också, med jobbet då. Och imorgon när jag slutat så är Kevin och Felicia här, vi ska ta hand om dem hela kvällen. :) Sedan på fredag blir det väl antagligen typ "knytkalas" hos syster också. :)

Men nu ska jag nog fortsätta titta på någon film som just börjat, sedan ska jag nog gå och duscha åså. Fast jag känner bara för att lägga mig och sova i flera dygn, så trött och utmattad är jag, hah!









snart<3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback