T i r e d

Datum: 2008-06-09 Klockslag: 07:14:40

Har inte varit världens bästa natt inatt, vaknade vid halv 4 nångång och var så törstig att jag var tvungen att kliva upp och dricka något. Efter det blev jag såklart pigg och låg vaken i sängen ett bra tag, så vaknade jag lite innan halv 7 nångång och kunde inte somna om.. Så nu är jag typ klar 45 minuter i förväg, förutom frukosten då, som jag tänkte fixa snart. Skönt att slippa stressa iallafall, men jag är fortfarande trött bara det att jag inte kan sova. Dåligt! Jag hoppas att jag har något att äta till frukost .___. Har inte riktigt tittat sedan jag kom hit, ska nog gå och göra det nu.

Ha en bra dag! :)

Uppd. 07:26
Hade inget smör eller så, så just nu håller jag på att värma pizza i ugnen eftersom jag inte heller har någon mikro nu längre. Är nog första gången jag ställt mig och gjort något sådant den här tiden på morgonen, passade även på att dammsuga hallen lite, så tar jag resten då jag kommer hem efter skolan.

kommentarer
Postat av: Anonym

snygg design :D

2008-06-09 @ 07:22:13
URL: http://puuccii.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket. :)

2008-06-09 @ 10:18:52
URL: http://damnedbyaburied.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback