PARTY PARTY!

Datum: 2008-06-01 Klockslag: 23:15:33

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men..

Lördag:
Det började med att jag och Sulle gick på stan och handlade lite kläder och smink. Jag köpte ett gult linne och en vit liten kofta typ. Sedan så gick vi på Konsum och köpte blanddricka, och efter det så gick vi vidare hem till henne. Gjorde ingenting speciellt, bara pratade och sådär. Sedan började vi fixa oss och sedan gjorde vi vårrullar och började dricka litegrann. Sedan runt 17:00 nångång så gick vi bort till Bobba, där alla var typ helt okända för mig förutom Sebbe. Sedan satt vi där ett bra tag, tills vi tog våra saker och gick ut och satt oss nere vid älven. Bobba vek en skjorta med slips av en 20-lapp åt mig, hah! :D Hade det ganska trevligt åså, tills det blev massa strul och sura miner. Jag fick iallafall en trevlig pratstund med Christoffer. :) Runt 22:00-22:30 så fick jag halvt släpa med Sulle hem till henne, av någon konstig anledning blir hon alltid stupfull när vi festar med varandra. Sedan tjatade Sebbe åt sig att få komma hem till henne, så eftersom hon låg däckad i sängen så gick jag ut för att låsa upp åt honom.
Gissa vad jag lyckades med? Jag låste ut mig! Så, jag och Sebbe försökte få Sulle att vakna genom att plinga på, ringa på både mobil- och hemtelefon utan resultat. Vi låg väl där i trappuppgången i ca 3 timmar, det var ganska ironiskt. Tillslut så fick Sebbe ringa Sulles pappa så gick vi och hämtade hans nycklar och väl inne gick vi och la oss och tittade på världens sämsta tv-program åså. När klockan var 05:03 så fick jag ett sms av Sulle; "Sara förlåt :(" och en liten stund senare så ringde hon och frågade vart jag var, när jag sedan svarade att jag låg i hennes tv-rum så sa hon att jag skulle komma in till henne. Så jag gick in dit och gosade och pratade lite med henne, tillslut sa hon åt mig att sticka och jag gick därifrån, hah! Sedan runt 06:00 nångång så klev hon upp och kom in i tv-rummet, vi satt och pratade en stund och sedan gick Sebbe hem. Ett tag efter det så kokade jag och Sulle makaroner och efter att ha tryckt i oss dom så gick vi och la oss.

Söndag:

Så klev vi upp runt 13:00 idag, drygade ett tag och sådär. Sedan ringde Sebbe och frågade om vi skulle med ut, så då började vi fixa oss åså. Vi gjorde lite makaroner till frukost och tog oss en liten återställare var, hah. :) Sedan kom Sebbe och Bobba hit, vi åkte på Nipvallen så dom fick köpa varsin pizza, sedan åkte vi på något ställe och satt oss och gjorde ingenting typ. Sedan for vi runt och åkte massa bil åså. Vi träffade bl.a på en dum anka som stog mitt i vägen och inte flyttade på sig hur nära vi än kom, så Sebbe klev ur bilen och jagade iväg den typ. Sedan så fortsatte vi åka runt tills vi for hem till Bobba. Där gjorde vi inget speciellt. Och för en stund sedan åkte vi på Konsum, sedan skjutsade de hem mig och Sulle. Så vi har nyss tryckt i oss en Big One och sådär. Jag borde väl egentligen sova snart, eftersom jag ska ta bussen som går 07:20 till Kramfors imorgon. Hade ingen lust att åka ikväll, så jag stannade kvar. :)

Men nu ska nog Sulle få sitta igen, så ska jag packa ihop alla mina grejer och sedan blir det  nog sängen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback