P r o m e n a d

Datum: 2008-06-08 Klockslag: 02:30:24

Har just tryckt i mig lite nudlar efter att ha varit ute och gått med Sulle, det tog emot men när vi väl var ute så måste jag väl medge att det var härligt. Nu sitter vi och tittar på någon film på 6an, fast för tillfället sitter Sulle och pratar med Stefan. Vi tittade på Den gröna milen, och jag grät såklart som vanligt. Klarade dock inte av att se när han.. vad han nu heter blir typ grillad i stolen. Men filmen är iallafall riktigt bra, och man kan inte undgå att älska John Coffey.

Som ni ser så gjorde jag om bloggen ikväll också, Sulle klagade på att "I learn every time I bleed" lät emo, men ta det fan inte så. -___- Haha! Ta det lite mer som något i stil med det som inte dödar, stärker.
Nej, men nu är det nog snart dags för att sova. Ska ju upp tidigt på måndagmorgon och gå på sista multimedia lektionen EVER, så jävla skönt! Trots att det varit väldigt intressant och sådär, men så himla drygt liksom.

Gnight :*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback