P l a n e r ?

Datum: 2008-06-10 Klockslag: 20:53:10

Om två dagar får jag sommarlov.. och vad är sommarens planer egentligen? Har inte hunnit planera mycket alls faktiskt, troligtvis eftersom jag jobbar de fyra första veckorna och därför är väldigt "begränsad". Men sommarlovet börjar med utspark i Sollefteå på fredag, sedan Stadsfesten i Kramfors på lördag. :D Sedan nästa vecka någongång blir det filmkväll med Elza och Deson. Så fort jag slutat jobba blir det nog massa mys i Sollefteå och Nordsjö med Sulle! :* Sedan i augusti är det ju hockeyskolan och Urkult också. Ska ju bl.a sova i Nordsjö med kioskbiträdena också, funfunfun! :D Ska se till att sola och bada en hel del i sommar också, förra sommaren badade jag bara EN gång. Skamligt, om man frågar mig!

Ah, det är väl mina planer för sommaren än så länge. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback