M y s

Datum: 2008-06-21 Klockslag: 01:19:39

Har haft en allmänt mysig kväll hos syster. :) Suttit och ätit, druckit, tagit det lugnt och bara pratat en hel massa skit! :D Kevin gick och la sig tillslut också, så när mamma kom ut från hans rum sa hon att hon lovat honom att jag skulle komma in till honom en stund, så då gick jag dit. Så låg vi och mös lite i sängen och han låg och pratade om svampsoppa, lejonkött och kalles fetmage. Så gullig han är, och vilken fantasi! Är hur roligt som helst att sitta och lyssna på allt han kommer på. Han sa t.ex att han brukade ha lejonkött i sin svampsoppa, och när jag frågade varifrån han fgick köttet så sa han att han brukade gå ner på hembygdsgården och hämta det där. Lilltok! :D Vi har suttit ute på systers altan hela kvällen också, var riktigt kallt men jag satt och mös med en filt så jag överlevde iallafall. Helt sjukt att det bara är 9 grader på självaste midsommarafton, men ja..
Så kom vi hem vid 00:30 någongång, så nu funderar jag på att snart gå och lägga mig. Är helt slut dygnet runt nu sedan jag började jobba, tycker lite synd om mig själv faktiskt. Haha!

Är måttligt irriterad över att det är så mycket skit på tvn också, finns absolut ingenting att titta på. Jag vill ju ligga och titta på tv tills jag blir riktigt trött ju, men.. orkar inte ligga och kolla på något ovärt skitprogram heller.

Hoppas att alla haft en riktigt trevlig midsommar! :)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback