M i d s o m m a r

Datum: 2008-06-20 Klockslag: 11:58:46

Gud så skönt det var att äntligen få sova ut och slippa känna sig tvungen att kliva upp. :) Jag ska nog snart gå och tvätta av mig gårdagens smink som jag somnade med i soffan inatt och sedan sminka mig på nytt. Ska ta och leta fram någora kläder också, både till idag och imorgon. Mitt midsommarfirande blir på ett litet "knytkalas" hos syster med världens sötaste barn, trevligt. :) Jag undrar vad alla andra ska hitta på.. Vad ska du ha för dig? :) De flesta ska nog festa, men jag nöjer mig med att dricka någon cider eller något, själva festandet får vänta till imorgon. :D

Jag känner att jag snart är i behov av sommarens första dopp också, men jag har ju aldrig tid pga jobbet. :( Fyfan vad jag ska lata mig och bara må gott när jag äntligen får semester&riktigt sommarlov!

Glad midsommar på er! :D

(F.ö så blir jag nog tvungen att köpa en systemkamera då jag fått min lön känner jag, heh.)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback