Like the angel

Datum: 2008-06-19 Klockslag: 23:27:29

Jag har haft så fullt upp hela dagen att jag inte hunnit skriva något. Först på jobbet så var det en jättebra och lättsam dag, plus att vi åt lunch på Svar då. Vi fick grillspett m.m, asgott var det! Sedan så fick jag sluta tidigare och några timmar senare kom syster&Palle förbi med barnen och lämnade dem här medans de gick på pizzerian och åt och sådär. Så dagen/kvällen har spenderats med världens bästa små saker! :* Felicia den lilla stackaren hade feber och var inte så pigg, men tillslut så gick hon med på att äta lasagne så då satt jag och matade henne i en halv evighet. :) Sedan så ville Kevin cykla så då följde jag med honom ut och vi tog en tur genom skogen, då jag passade på att fota lite också. Sedan har det blivit lite läsande och mys bara, en värd kväll helt enkelt! :'D Nu är jag riktigt trött, så jag funderar på att trycka i mig lite lasagne bara för att det är så jävla gott, och sedan sova! SKA SOVA ASLÄNGE IMORGON!<3 Känns konstigt att inte behöva kliva upp och jobba, men hur skönt som helst.

Måste bara få påpeka hur mycket jag älskar denna pojke alltså. :* Han är så härlig på alla sätt och vis, världens bästa helt enkelt. :'D <3 Felicia är också världens goding. Jag har utan tvekan världens bästa syskonbarn, och jag är nog världens mest stolta moster.

  

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback