Let's try and take it back before it all went wrong

Datum: 2008-06-06 Klockslag: 22:45:06

Jag hatar det här, jag hatar dig för att det är ditt fel att det blivit såhär.  Jag önskar att du kunde förstå vad du gjort, men det gör du såklart inte. Jag förstår bara inte varför, och det kommer jag nog aldrig få svar på heller.

Det har varit en ganska dryg dag idag, åkte ut och övningskörde med mamma för någon timme sedan. Vi åkte till Edsele och vattnade mormors grav, sedan så åkte vi iväg så jag fick träna på att backa. Jag var faktiskt inte så dålig på det idag, mycket bättre än sist jag provade iallafall. :) Kände mig alldeles för slö för att orka åka upp till Lydia när de grillade och sådär, och så kände jag mig inte så pigg på att vara bland massa folk. Och nu sitter jag och tittar på Sova med fienden, den är faktiskt ganska bra. Blir dock jävligt förbannad över att tänka på att väldigt många lever det liv som hon i filmen gjort, usch! Men nej, har väl inte så mycket mer att säga för tillfället.

The Script - Before the worst. <3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback