It keeps leaving me needing you

Datum: 2008-06-10 Klockslag: 18:23:38

Sitter och tittar på Djungelboken, det enda som kändes vara något att titta på just nu. Har ingen lust att åka tillbaka till Kramfors imorgonbitti heller, eftersom vi bara ska leka och det antagligen kommer vara fult väder. Nu börjar jag gråta också, de äckliga människorna i filmen sköt Baloo! ;_; Åh, Mowgli räddade en doktor som ska hjälpa Baloo nu. :'D Även om det bara är en film så är det ännu ett bevis på hur äcklig mänskligheten är. Jo, jag är ganska bitter just nu, men det beror faktiskt inte på det. Djur är tusen gånger bättre än människor av väldigt många anledningar. Djur dödar t.ex för att äta, eller för att inte bli uppätna.. Vi människor då? Vi dödar av alla olika anledningar, den ena dummare än den andra. Jag tror helt enkelt att det inte finns något ont i djur, för när ett djur anfaller en människa så tycker jag faktiskt inte att det är djurets fel, egentligen.
Men nu ska jag fortsätta titta på filmen och vara bitter för mig själv.

I can't take it.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback