I learn every time I bleed

Datum: 2008-06-06 Klockslag: 13:44:20

Vaknade just, tror det är något speciellt med mig och att vakna runt 13:30.. Är stekväder ute så jag ska nog gå ut och lägga mig en liten stund innan jag äter frukost. :) Jag har faktiskt fått lite färg på armarna och sådär, och mer lär det bli när jag ska jobba utomhus 7:00-16:00 i fyra veckor.

Jag orkar inte bry mig, ni ska se att jag klarar det ändå. Jag är trött på att  bli besviken på människor, men som sagt så är mitt nya motto; det som inte dödar stärker.

Har förresten blivit lite kär i Jordin Sparks - Tattoo.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback