I can see that you're not beside me, but I still feel you shine inside of me

Datum: 2008-06-11 Klockslag: 16:42:37

Har just kommit hem från Ica, följde med mamma in och handlade lite och sådär. Var skönt att få träffa dom små pluttarna igen. :) Blev några bilder också, men de kommer jag nog lägga in i detta inlägg senare, eller i ett nytt inlägg eftersom jag råkat glömma usb-kabeln till kameran i Kramfors. Annette är alltid lika rolig att lyssna på också, vi satt och pratade om olika utbildningar och sådant, så börjar hon såklart prata om hur värdelöst det är att jobba inom vården och att hon redan gruvar för att jobba där under sommaren. Ibland tror jag verkligen att hennes hjärna inte är en dag äldre än min, för det hon säger skulle verkligen kunna komma ur min mun. "Jag dör helldre än att jobba nästan varannan helg och kvällar resten av mitt liv." är en av alla saker hon säger, kanske inte låter så kul nu, men när man är med och hör och ser henne säga sådana saker så är det verkligen roligt på riktigt. Som förrförra midsommaren när vi var där och åt ute på deras altan så frös hon, och när mamma sa att hon kunde ta på sig jackan sa hon "men jag får ju ett dåligt liv om jag måste sitta med jacka på mig på midsommar". Haha!
När jag ändå är inne på det här med syskon så är jag f.ö väldigt glad över att Jonas kanske kommer hem till midsommar, skulle vara hur kul som helst. :D

Saknar min syster också, ska höra med henne om vi kan svänga in där imorgon så jag kan lämna spriten och lite saker där så jag slipper gå och bära runt på allt på fredag. Får se hur mycket jag och mamma hinner göra imorgon också, eftersom jag inte vet vilken tid skolavslutningen kommer vara slut. Men vi ska iallafall hinna gå in och titta på lite kläder åt mig så jag har något nytt tills på fredag. :) Så kanske vi svänger in och äter någonting också, eftersom vi inte lär komma hem före 17:00 någongång. Lars loggade just in, så nu började jag sakna honom också. Har sagt det förut, men det suger så jävla mycket att inte kunna träffa sina syskon en gång i månaden ens. Men, jag får väl lära mig att leva med det antar jag. Blir riktigt skönt att träffa dem båda i sommar iallafall! :)

Jag saknar dig också älsklingen.. Du var något extra.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback