how we survive, is what makes us who we are

Datum: 2008-06-16 Klockslag: 19:25:47


Jag är fortfarande på humör för att bara gnälla och berätta om hur värdelös allt och alla är, och jag tror inte heller att någon orkar lyssna på mitt gnällande. Det är ju väldigt roligt att man inte ens ska våga lita på folk mer iallafall, tack för det! Tycker bara det är så jävla orättvist att jag som redan har så jävla svårt för det ska behöva vara med om sådant här. Världen är orättvis och äcklig, på alla sätt och vis. (Fast sure, det finns jävligt mycket bra också. Men det skiter jag i just nu!)

Mamma köpte nya hörlurar till mig idag också, så ska lägga in ny musik på mp3n sedan så jag kan gå runt i min egna värld på jobbet och bara njuta av musiken! :'DD Är f.ö helt GRISROSA i nacken och på axlarna/ryggen, it huuuurts. :( Mamma köpte iallafall solskyddsfaktor idag också, så jag ska nog klara mig lite bättre imorgon.. om det ens kommer vara fint väder. Känns jävligt drygt att klockan redan är tjugo över sju, måste ju lägga mig runt tio och sedan ska jag ju kliva upp och jobba igen. Seriöst, jag ska aldrig, och då menar jag aldrig, ha ett medelmåtta 7-16 jobb. Jag SKA ha ett någolunda roligt jobb som jag verkligen trivs med, och helst inte såna pisstider. -__-

Sedan så är jag sjukt pepp på Sex and the city filmen också, vill bara se den! .___. Skulle helst gå och se den på bio, för lite bättre känsla. :'D Har läst att flera personer skrivit att de gråtit igenom hela filmen.. vilket jag säkert också kommer göra då, så känslig som jag är.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback