Hem ljuva hem

Datum: 2008-06-10 Klockslag: 13:06:48

Har just vaknat hemma i Ramsele, så skönt att vara omringad av alla djuren. :* Saknar dem så himla mycket när jag är i Kramfors, blir så ensamt utan dem. Iallafall så tog jag mig upp vid halv 7 imorsse och gjorde iordning mig och gick till bussen, sedan när jag kom fram till Ramsele kom älskade mamma och mötte mig i spöregnet. Hon hade med sig ett paraply åt mig eftersom jag inte tog något för att det inte regnade i Kramfors. Sedan så tog vi var sin hund och vandrade hemmåt, väl hemma så blev det till att torka hundarna som var dyblöta och sedan blåste jag dem med hårtorken. :) Taimy såg så ledsen ut när hon var sådär blöt, sedan när jag blåste henne med hårtorken såg man hur glad hon blev och sedan sprang hon runt som för att visa hur fin hon blev. Haha! :D Efter det gick jag och la mig i sängen och gosade med Chester och lyckades somna, lika usual. Så nu vaknade jag då mamma for iväg på jobbet. Sitter här trött och frusen, så är inpackad i kläder och ett täcke nu. Penny-Lane sitter här brevid och förundras över hur det rör sig på skärmen då jag trycker på tangenterna, sötgöta. :') Djur är bara fööör underbara!<3

Mm, min älskade Lady på bilden. <3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback